Het bestel- en retourproces van Sportcorner is met zorg opgesteld om u zo goed mogelijk van dienst te zijn tijdens het bestellen of retourneren van onze producten. Van verzenden, nabestellen, retourneren tot klachten staat hieronder beschreven welke uitgangspunten per proces worden gehanteerd.
Werk je bij NBSS? Ga dan hier naar het gedeelte voor medewerkers van NBSS.
Producten van Sportcorner worden op dagelijkse basis verzonden met PostNL. Hierbij hanteren we de volgende uitgangspunten:
Mocht er om wat voor reden dan ook afgeweken worden van de beoogde levertijd, brengen we je daar natuurlijk van op de hoogte.
Het kan voorkomen dat een product van Sportcorner niet meer op voorraad is. Dit zie je op de website als je dat product wil bestellen. Op de productdetailpagina en in je winkelwagen staat dan dat het product ‘in nabestelling’ is. Het houdt in dat je dat product wel kunt bestellen, maar dat de levertijd langer is dan gebruikelijk.
We informeren je per mail als het bestelde product weer op voorraad is en wordt verzonden. Duurt het langer dan 30 dagen voordat jouw bestelde product op voorraad is, dan annuleren we kosteloos je bestelling.
Als je een op sportcorner.nl gekocht artikel wilt retourneren, heb je 14 dagen vanaf de ontvangstdatum van je bestelling de tijd om dit op eigen kosten te doen. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:
Je kan je bestelling retourneren door deze naar onderstaand adres te brengen, of op te sturen.
Sportcorner
t.a.v. retourafdeling Sportcorner
Zuidereind 5
3741 LG Baarn
Een goede dienstverlening aan onze klanten vinden wij erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor je te vinden. Om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand contactformulier. Je krijgt een ontvangstbevestiging zodra we jouw klacht ontvangen hebben. Daarna ontvang je binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
Hoe kun je een klacht indienen?
1. Online via onderstaand contactformulier
2. Telefonisch via telefoonnummer 035 – 30 30 038 (bereikbaar op kantoortijden tussen 9 en 17 uur)
3. Per e-mail via info@sportcorner.nl
Hoe wordt uw klacht afgehandeld?
De bij ons ingediende klacht wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw klacht beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van de klacht, dan ontvang je binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging, waarin we de termijn aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.
Ben je het niet eens met het antwoord op jouw klacht?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord op jouw klacht. Indien je je niet kunt vinden in de uitkomst, dan heb je 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doe je door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt. In jouw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:
Je kunt de brief sturen naar:
Sportcorner
t.a.v. klantenservice
Zuidereind 5
3741 LG Baarn
Je krijgt per mail en/of per brief een ontvangstbevestiging van je brief, evenals een indicatie wanneer je een antwoord kunt verwachten. Dit antwoord krijg je meestal binnen enkele weken, maar in ieder geval uiterlijk binnen 3 maanden.
Ben je het niet eens met de uitkomst?
Binnen 12 maanden nadat je jouw klacht hebt ingediend bij Sportcorner en de klacht niet tot een oplossing heeft geleid, kun je een geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel:
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.sgc.nl
Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform:
ec.europa.eu/consumers/odr/